TW
0

El suís Roger Federer no va concedir cap oportunitat, copejà amb efectivitat i es classificà per als quarts de final del Màster Sèries de Madrid després d’eliminar el francès Jo-Wilfred Tsonga. Li bastaren 63 minuts per derrotar Tsonga amb un clar i contundent 6-4 i 6-1. Ara, el suís s’haurà d’enfrontar amb un jugador en forma i temible que ahir va deixar fora de combat el defensor del títol, l’argentí Juan Martín del Potro, botxí del seu compatriota David Nalbandián.

El matx va ser una mica estrany per Fedeer. No coneixia Tsonga ni en les pràctiques ni en partit oficial i li va costar un poc encaixar els seus llançaments. "Sempre és un poc difícil jugar contra algú amb el qual mai no t’has enfrontat, potser per això en principi va ser una mica complicat", va dir Federer, que va salvar els quatre punts de trencament que tingué. A més, assegurà que "el partit d’avui (per ahir) semblava un combat de boxa, ell pegava primer" i afegí que "estic molt content per la manera com he jugat". Ara Federer es mesurarà amb Del Potro, sabent que l’ha batut en les ocasions precedents, Wimbledon i Basilea, sense cedir ni un set en cap dels partits.

Del Potro està llançat. Ni tan sols en perdre una ungla es va desanimar contra Nalbandián, al qual infligí una derrota per 6-4 i 6-2. L’argentí va prendre la revenja de la derrota de la temporada passada.