Per la seva banda, el Badalona necessitava oferir una victòria a la seva afició, que encara no l’havia vist guanyar. Des del principi, els de Miguel Àlvarez es van trobar a un equip compacte i molt ben posicionament sobre el terreny de joc, fidels a l’esquema d’Elcacho, que no va deixar maniobrar amb facilitat els jugadors locals en atac. L’enfrontament va ser intens i la pressió d’ambdós protagonistes va posar més d’una vegada a prova els reflexos dels dos porters. Rubén i Moro es van convertir en peces claus al llarg de tot l’encontre. De fet, a la primera meitat, tot i crear oportunitats cap dels dos conjunt aconseguí batre la porteria de l’adversari.
A la represa el Badalona va saltar al terreny de joc a vèncer, però a poc a poc l’Eivissa centrà el seu joc. Els dos conjunts intentaren de bell nou aconseguir marcar, però el marcador no es va moure. Ara bé, el fet més destacat d’aquesta segona part fou la gran quantitat de targetes grogues i l’expulsió de Villodre i l’entrenador Luis Elcaxo.
BADALONA 0
PS EULÀRIA 0
BADALONA:
Rubén (2), Ferron (2), Alfonso (2), Larios (2), David Prats (2), Rubén Casado (2), Héctor (2), Curro (2), Sergio Torres (2), Robles (2) i Diego Torres (2).
Isaias (2) per Larios i Molist (2) per Diego Torres.
PS EULÀRIA:
Moro (2), Manolo (2), Buti (2), Villodre (2), Natxo Jara (2), Raul Casany (2), David Gallo (2), Fonsi (2), Fofi (2), Neftalí (2) i Tino (2).
Raúl (2) per Natxo Jara, Heredia (2) per David Gallo i Ramos (2) per Tino.
ÀRBITRE:
Saúl García (2). Amonestà els jugadors locals Rubén, Casado, Héctor i Molist; i els jugadors visitants Buti, Natxo Jara, Fofi i Heredia, Expulsà els jugador de la Penya Villodre, al minut 86 per doble amonestació; i l’entrenador Luís Elcaxo al 92.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.