TW
0

Els gols de l’argentí Kun Agüero, del portuguès Maniche i del francès Sinama Pongolle perllongaren el moment dolç de l’Atlètic de Madrid, que avui superà al Vicente Calderón sense dificultats (4-0) el Recreativo de Huelva i novament pren impuls cap a la zona alta de la classificació.

Després de tres partits oficials aquesta temporada, tots resolts per 4-0, el conjunt matalasser es mostra incontestable al seu estadi. Tres victòries, dotze gols a favor i cap en contra són la carta de presentació del conjunt que entrena el mexicà Javier Aguirre davant el seu públic, que ahir gaudí d’un altre matx sense nervis, sentenciat a l’inici de la segona part.

L’Atlètic té la sort de comptar en les seves files amb qui tal vegada és en aquests moments el jugador més decisiu del futbol mundial: el Kun Agüero. Ahir, només quatre dies després de la seva exhibició en el debut a la fase de grups de la Lliga de Campions, oferí una nova demostració i obrí el camí de la victòria amb un nou gol en el minut 8.

Així i tot, el partit va estar obert fins al minut 58, quan Maniche el deixà vist per a sentència. Sinama Pongolle arrodoní la golejada.