La visita a Eindhoven marcarà avui (20.45 h/Digital Plus) el retorn a l’elit europea de l’Atlètic de Madrid, que torna a la fase de grups de la Lliga de Campions després de més d’onze anys i amb un examen exigent contra el PSV a l’estadi Philips, on provarà les seves aspiracions en la seva nova aventura continental.
Enquadrat en un grup molt equilibrat, que completen Olympique de Marsella i Liverpool, i en el seu partit cinquanta a la Copa d’Europa, l’equip blanc-i-vermell recorrerà a tot el seu potencial per cercar la victòria, ja que el mexicà Javier Aguirre recupera l’uruguaià Diego Forlán i l’holandès John Heitinga per a aquest duel.
Ambdós es van perdre el darrer matx, la derrota de l’Atlètic a Valladolid (2-1), però estaran llestos per jugar d’inici a Eindhoven, on el tècnic alinearà l’onze de gala, llevat de l’absència per sanció de l’argentí Maxi Rodríguez, que s’uneix a les baixes de Mariano Pernía i Pablo Ibáñez, aquest últim lesionat.
La resta de la plantilla està a disposició d’Aguirre, que tornarà la titularitat a la porteria a l’argentí Leo Franco, en lloc del francès Gregory Coupet.
Alineacions probables:
PSV: Isaksson, Brechet, Salcido, Pieters, Marcellis, Simons, Wuyters, Amrabat, Afellay, Edison Méndez i Koevermans.
Atlètic: Leo Franco, Perea, Heitinga, Ujfalusi, Antonio López, Raúl García, Luis García, Maniche, Simao, Agüero i Forlán.
Àrbitre: Rosseti (Itàlia).
Estadi: Philips.
Hora: 20.45 (Digital+).
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.