TW
0

CAMPOS 3
ARTÀ 1

CAMPOS: Toni Mas (2), Dani (2), Cano (2), Jordi (2), Carlos Vicens (2), Toni Vidal (2), Suau (2), Nico (2), Xema (2), Jaume Vidal (2) i Bernat Roig (2).
Toni Roig (2) per Jaume Vidal, Nigorra (2) per Nico i Busi (2) per Bernat Roig.
ARTÀ: Bisbal (1), Ramón (1), Gil (1), Sureda (1), Femenies (1), Serralta (1), Gayà (1), Víctor (1), Isma (1), Piti (1) i Sergio (1).
Reyes (1) per Ramon, Pacheco (1) per SErralta i Galmés (1) per Víctor.
GOLS: 1-0: minut 1, Bernat Roig; 1-1: minut 27, Gayà de penal; 2-1: minut 44, Carlos Vicens; 3-1: minut 72, Bernat Roig.
ÀRBITRE: Nadal Riera (2). Bona actuació. Amonestà amb targeta groga el local Nico i els visitants Ramon, Sureda, Serralta, Víctor i Piti. Expulsà per doble amonestació Sergio, de l’Artà, en el minut 50.

El conjunt del Campos sumà la seva primera victòria en el seu debut de la temporada, en un partit en què la situació li resultà favorable des de l’inici del joc.

El gol matiner de Bernat Roig donà avantatge als locals en tan sols un minut de partit. Amb aquesta tranquil·litat els jugadors del Campos crearen nombroses ocasions, però un penal llançat per Gayà aconseguia equilibrar el marcador en el minut 27. Tanmateix, el Campos es continuava mostrant superior al rival, situació que es materialitzà en una acció de Carles Vicens, que envià la pilota al fons de la xarxa amb un xut directe de córner.

Per la seva banda, els jugadors de l’Artà no aconseguien apropar-se a la porteria contrària i, amb l’expulsió de Sergio en el minut 50, tot se li complicà una mica més. Pel que fa als locals, saberen aprofitar la superioritat numèrica i Bernat Roig tornà a delectar els aficionats per sentenciar el partit després de superar Bisbal per segona vegada, ja en el minut 72. D’aquesta manera, els homes del Campos sumaren els tres primers punts.