"Estam realitzant una Eurocopa bastant bonica. Tant de bo en siguem campions. Ho hem de dedicar a tota l’afició espanyola", afirmà. En aquest sentit, el jugador de Jerez afirmà que no sabia com es vivia en aquell moment la festa a l’Estat, i assegurà que "s’ha de celebrar, però sense fer-se mal".
Quant al fantàstic i bell gol que marcà, Güiza se’n llevà el mèrit afirmant que havia rebut "una gran centrada". "Cesc m’ha fet una gran passada i la rematada m’ha sortit bé. En tot cas, estic més content pel triomf que no pas pel gol", puntualitzà. D’altra banda, i tot i la lesió de David Villa, Güiza no es veu jugant la final, i tornà a recordar que ell vol anar "pas a pas".
"He de continuar treballant dia rere dia i amb calma per esperar la meva oportunitat, tal com ha succeït avui", manifestà un humil Güiza que es va refer del penal fallat contra Itàlia.
Aragonés: "Som molt feliç, sobretot pels jugadors"
Luis Aragonés, seleccionador d’Espanya, que ahir va assolir la final de l’Eurocopa de futbol després de derrotar en la semifinal Rússia per 3-0, va declarar després del partit, disputat a l’estadi Ernst Happel de Viena, que és "molt feliç, sobretot pels jugadors".
"Som molt feliç per tots els espanyols, per tots ells i fonamentalment pels jugadors", va contestar a Efe Luis en la conferència de premsa posterior al matx.
"Som un home que exterioritza poc els sentiments, però som molt feliç. Un dels meus néts gairebé m’ha fet plorar avui. Però no acostum a exterioritzar el que sent. No ho vaig fer quan vaig guanyar lligues, ni com a jugador, ni com a entrenador. Però tampoc no m’enfons en perdre", afirmà el Savi d’Hortaleza.
"Estic contentíssim per aquest grup, que ho ha fet tot per ser campió. Però ara ens queda un pas més, el d’Alemanya. I com deia Gary Lineker, que jo vaig entrenar en el Barcelona, els alemanys guanyen sempre", va indicar a Efe Luis, que va afirmar que el seu equip va jugar ahir "un gran partit".
Sobre l’estrella de l’equip rus, Andrei Arshavin, que ahir no va brillar, Aragonés va explicar que va ser frenat en primera instància per Xavi i després "per la dinàmica d’un central o d’un lateral". "És un gran jugador, ràpid, però n’hi ha d’altres que m’agraden tant o més que ell", va indicar el seleccionador espanyol, que es va mostrar molt satisfet amb el joc del seu equip.
"A la contra, Espanya és un espectacle. Quan vam venir de principi, sabíem que per aquest camí podríem arribar molt lluny, va indicar el tècnic de la ‘vermella’, tercer entrenador que porta Espanya a una final d’un gran torneig.
Pel que a fa a la lesió del valencianista David Villa, el seleccionador espanyol va afirmar que "sempre tems quan perds un davanter com Villa, sobretot pel gol. Però Cesc va fer un teball magnífic al centre del camp", conclogué.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.