TW
0

El Reial Mallorca ja té perfilada la pretemporada. Els jugadors mallorquinistes, després d’haver gaudit de 49 dies de vacances –els no internacionals– es reincorporaran a la feina el pròxim 7 de juliol i després d’una setmana d’entrenaments a la ciutat esportiva de Son Bibiloni iniciaran el ja tradicional stage a la localitat austríaca de Kössen.

El cos tècnic del Mallorca, amb Gregorio Manzano al capdavant, ja ha elaborat un exhaustiu pla de treball per als dotze dies de concentració a les muntanyes tiroleses, que inclou la disputa de quatre partits amistosos.

L’expedició vermella partirà de Palma rumb a Kössen el proper dia 14 de juliol a les 8.55 hores en un vol directe cap a Munic i un cop allà es desplaçarà en autocar fins a l’esmentada localitat austríaca i instal·larà el seu quarter general a l’Hotel Sonnek.

El primer partit amistós es jugarà dia 18 de juliol contra el Rosenheim, un modest equip de la cinquena divisió alemanya que servirà per fer les primeres proves. Dos dies més tard, el Mallorca es veurà les cares amb el WSG Swarovski Wattensm, de la tercera divisió austríaca, a l’Sportstadium de Kössen.

Dia 22 de juliol tindrà lloc el primer assaig seriós de la pretemporada, ja que el rival serà el Feyenoord de Rotterdam, equip que acumula 14 lligues holandeses al seu palmarès. El partit es jugarà al Sportstadium de Wörlg, una localitat que es troba a 40 minuts de l’hotel de concentració.

Finalment, el Mallorca es desplaçarà dia 25 de juliol a la localitat alemanya de Mittersill per enfrontar-se amb el Wolfsburg, equip que es classificà en cinquena posició a la Lliga alemanya la passada temporada. Amb aquests quatre amistosos el Reial Mallorca completarà un bon rodatge amb vista a la temporada 2008/09.

Dia 26 els mallorquinistes retornaran a l’Illa on continuaran amb la seva preparació amb la disputa del Torneig Summer Cup, primer, i el Ciutat de Palma, on l’equip es presentarà a l’afició.