"Anam amb la mentalitat de guanyar l’Eurocopa, però avui dia està tot molt igualat. Hi ha grans seleccions i nosaltres hi acudim amb el convenciment de triomfar. Després passarà el que hagi de passar, però psicològicament pensam en positiu per aconseguir la victòria", assegurà el seleccionador espanyol.
Luis Aragonés assenyalà que Espanya hi anirà "amb la consciència de guanyar", pensant "partit a partit" i amb un segell propi.
"A aquesta selecció no li manca caràcter, és el mateix de tota la vida. En un gran esdeveniment li fan falta dues coses: saber jugar-lo, competir-lo, i una miqueta de sort, que sempre va bé i que es necessita en la vida", afirmà.
Finalment, va analitzar el primer rival que tindrà Espanya en un partit amistós, el Perú: "El Perú és un equip que ha canviat un poc perquè usa gent més jove i amb una gran tècnica".
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.