TW
0

En nou minuts es va resumir la primera aparició de Rafel Nadal a Roland Garros, on el mallorquí amb prou feines va poder disputar dos jocs (1-1) contra el brasiler Thomaz Bellucci, el seu primer rival enguany a París, a causa de la pluja.

La tercera jornada d’aquest Grand Slam va resultar com es temia, perjudicada enormement per les inclemències del temps. Només van acabar 13 partits dels 72 programats i sols un dels 12 representants espanyols, la grancanària Carla Suárez, va poder ahir finalitzar-ne el seu.

La jugadora de Las Palmas va treure fruit de la inclemència del temps per poder recuperar-se d’una punxada a la cintura produïda durant un preescalfament i guanyar la francesa Pauline Parmentier, 40a del món, per 6-4, 5-7 i 6-2.

Fins que va sortir a la pista, Carla havia estat embenada diverses vegades i cuidada al màxim. Tanmateix, un cop a la pista va jugar sense molèsties per aconseguir la seva primera victòria en el seu debut a un Grand Slam.

Per Nadal, va ser un dia interminable en què el de Manacor va aprofitar els buits que va tenir per matar el temps, i fins i tot va demanar al seu relacions públiques que tornàs a l’hotel per a cercar la «Play Station». També va complir amb un dels seus desigs, enfundar-se la camiseta de Paul Gasol, amb el seu nou equip, Los Lakers, que li va enviar l’NBA.

A part de Carla Suárez van aconseguir sortir a la pista diversos espanyols més i el que va quedar més a prop de tancar la seva victòria va ser David Marrero, que vencia el romanès Victor Crivoi, per 6-3, 6-3, 5-7 i 5-3. Feliciano López perdia contra l’argentí Martín Vassall Arguello per 7-6, 6-4, 3-6 i 2-1 i Marc López davant del finlandès Jarkko Nieminen, per 2-6, 6-3, 6-4 i 2-2. Albert Montañés, que si guanyà s’enfrontaria a Federer en segona ronda, dominava el belga Kristoff Vliegen per 7-6 (5) i 3-2.