El títol de Tercera Divisió es decidirà aquest cap de setmana amb la disputa de la darrera jornada del campionat. L'Atlètic Balears defensarà el seu lideratge sobre el Reial Mallorca B en la seva visita al camp del Cala d'Or, en un compromís que no es presenta gens fàcil, ja que el conjunt blanc-i-blau patí de valent per superar aquest rival en la primera vegada a l'Estadi Balear per 1-0.
Per la seva banda, el conjunt que entrena Jaume Bauçà, amb un punt menys que l'Atlètic Balears, ho tendrà una mica més fàcil, ja que rep la visita a Son Bibiloni del coer i ja descendit Atlètic Villacarlos. El fet que el Mallorca i l'Atlètic Balears juguin a la mateixa hora provocarà que un i altre equip també estiguin molt pendents d'allò que fa el seu rival en tot moment.
Per altra banda, el Santa Eulàlia i el Santanyí, amb la classificació per a la Fase d'Ascens a la butxaca, s'enfrontaran entre si al camp dels segons. Constància i Poblera disputaran un clàssic descafeïnat, ja que ni l'un ni l'altre es juguen res, la qual cosa no implica que no es vegi un bon espectacle. També es presenta interesant el duel entre l'Sporting Maonès i el Binissalem.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.