David Navarro o Ballesteros seran el substitut de Ramis al centre de la defensa. | MONSERRAT.

TW
0

P. BATLLE. Palma.

El tècnic del Reial Mallorca, Gregorio Manzano es veurà obligat a retocar la línia defensiva de l'equip diumenge contra el Sevilla a causa de la lesió del central pobler Ivan Ramis, que pateix un esquinç de grau I-II al seu turmell esquerre, cosa que el mantindrà allunyat dels terrenys de joc entre dues i tres setmanes. D'aquesta manera, la preocupació principal de l'entrenador serà trobar la «parella de ball» del portuguès Nunes en el centre de la rereguarda, i els candidats són dos: Sergio Ballesteros i David Navarro.

Fa algunes setmanes no hi hauria hagut debat, ja que Ballesteros tendria gairebé totes les probabilitats de ser titular. De fet, el defensa nascut a Burjassot fou un habitual dels onzes inicials del Reial Mallorca en la primera volta del campionat. Però ara les coses han canviat. Ramis sabé aprofitar les oportunitats que Manzano li concedí en les eliminatòries de Copa del Rei que es jugaren el passat mes de gener i relegà Ballesteros a la suplència. Però la desgràcia del veterà central valencià no acaba aquí. El cap de setmana passat fou el sacrificat per Gregorio Manzano, que el deixà fora de la llista de convocats amb vista al partit contra el Reial Madrid, juntament amb els lesionats Scaloni, Gonzalo Castro i Javier Dorado. En canvi sí que anaren convocats defenses menys habituals en els esquemes de l'entrenador mallorquinista, com David Navarro i Francisco José Molinero.

Per la seva banda, David Navarro, tot i haver intervingut únicament en onze partits de la Lliga, acumular just 860 minuts de joc a les seves cames i haver declarat públicament que està una mica decebut pel paper secundari que li ha tocat desenvolupar enguany en el Mallorca, ha demostrat en les seves dues darreres aparicions davant el Deportivo de la Corunya i el Reial Madrid que és un jugador perfectament vàlid per a la rereguarda vermella.

Davant el Depor li tocà jugar, després de moltes jornades en blanc, a causa de la sanció de Basinas i la de Ballesteros. Ramis ocupà el lloc del grec i Navarro el del pobler. El defensa cedit perl València demostrà una bona sintonia amb Nunes i el Mallorca acabà el partit contra els gallecs amb la seva porteria a zero. Dissabte, contra el Reial Madrid, David Navarro substituí un lesionat Ivan Ramis en el minut 27 i tornà a completar un bon partidet.

D'aquesta manera, Gregorio Manzano haurà de decidir durant la setmana si aposta per donar continuïtat a David Navarro contra el Sevilla o si dóna una nova oportunitat a Ballesteros.Pel que fa a la resta de la defensa, Héctor, Nunes i Fernando Navarro tenen la titularitat gairebé assegurada.Aquest forçat canvi de plans arriba en un moment en què la defensa del Mallorca s'estava mostrant especialment sòlida, ja que en els tres darrers partits només ha encaixat un gol, el marcat per l'holandès del Reial Madrid, Wesley Sneijder.