Serverí i Atlètic es reparteixen els punts

Els dos equips cercaren el triomf i disposaren de nombroses oportunitats de gol

TW
0

SERVERÍ 0
AT. CIUTADELLA 0

SERVERÍ: Miki (3), Sergio (3), Sureda (3), Tanke (3), Juanpi (3), Varón (3), Fran (3), Biel (3), Isma (3), Lluís (3) i Pablo (3).
Mateo (3) per Isma, Matí (3) per Lluís i Galmés (3) per Pablo.
AT. CIUTADELLA: Jesus (3), Gaimundi (3), Pablo (3), Dani (3), Sans (3), Santi (3), Berto (3), Marcos (3), Alzina (3), Juanlu (3) i Edgar (3).
Sànchez (3) per Alzina, Xupi (3) per Juanlu i Gasparín (3) per Edgar.
ÀRBITRE: Guerrero Maria (3) molt ben assistit a les bandes per García i Pino. Amonestà els jugadors del serverí Juanmpi, Biel MartíneIsma i Pablo; i els jugadors de l'Atlètic Ciutadella Santi, Sans, Marcos i Juanlu. Expulsà amb targeta vermella directa el jugador visitant Pablo al minut 86.

R.MANZANO. Son Servera.
Just empat entre el Serverí i l'Atlètic Ciutadella, en un partit molt ofensiu i igualat, on els dos conjunts donaren el millor de si per tal d'aconseguir la victòria. A la primera meitat, els dos conjunts es repartiren el domini del joc al centre del camp, amb un joc molt ofensiu i plagat de bones oportunitats de perill que no es van arribar a materialitzar, tot i que moltes vegades no hi faltà gaire. Així, al minut 15 el local Varón rematà una pilota que frega l'escaire després que Fran tragués una falta. Al minut 26 el mateix Varón envià una altra pilota a l'escaire dret.Quatre minuts més tard, gràcies a una passada de Biel Martínez, Lluís intentà batre la porteria del Ciutadella, però el porter Jesús no en deixà passar ni una. Després d'aquestes jugades, l'Atlètic Ciutadella que fins al moment alternà el joc defensiu amb el contraatac, començà una forta ofensiva que estigué a punt d'acabar amb gol, gràcies a un potent xut d'Alzina que Miki aturà.

A la represa, tant el Serverí com l'Atlètic Ciutadella gaudiren (fins al darrer minut de partit) de noves oportunitats per aconseguir el triomf, amb un joc molt ofensiu i precís. Finalmet, empat a zero entre els dos conjunts que mostraren la millor cara.