Quin serà l'onze davant el Betis?

El tècnic vermellenc té previst continuar amb les rotacions al Ruíz de Lopera

TW
0

El tècnic vermellenc, Gregorio Manzano, continuarà diumenge davant el Betis amb les rotacions de jugadors vermellencs, amb la finalitat d'anar donant descans a aquells que han jugat pràcticament tots els partits d'aquestes cinc jornades de Lliga.Així, l'onze inicial de la convocatòria de l'andalús és tota una incògnita. La passada jornada, Manzano va voler donar descans a Tuni, Ballesteros i Pereyra, tres jugadors que havien estat un pilar aquestes primeres jornades i que havien donat un molt bon rendiment a l'equip vermellenc. Però Ibagaza i Arango no descansaren i, malgrat la crisi de joc del veneçolà, Manzano li va donar una altra oportunitat que Arango no desaprofità en marcar dos gols fonamentals per als illencs.

Víctor Casadesús va tenir l'oportunitat de sortir a la palestra, i tampoc no va desaprofitar aquesta ocasió per demostrar que mereix un lloc a l'equip. Víctor també marcà i realitzà un gran partit. Gonzalo Castro pogué jugar la primera part i Molinero i Trejo tornaren a entrar a la convocatòria de Manzano.

Quins són els plans del tècnic andalús per aquesta jornada davant el Betis? Manzano confessà que pensa continuar amb les substitucions. De fet, l'andalús indicà que la paraula més apropiada és «substitucions», en lloc de «rotacions».

El Mallorca no pot continuar la mateixa tàctica amb el Betis que les duites a terme amb l'Almeria i el Valladolid. Sobre tot tenint en compte que l'equip blanc-i-verd està molt necessitat d'una victòria i que juga davant la seva afició. A més, Héctor Cúper, extècnic vermellenc, coneix molt bé alguns jugadors del Mallorca i els podria neutralitzar amb relativa facilitat.

L'estratègia que seguirà Manzano és tot un misteri. El tècnic andalús té clars quins seran els centrals, però, com és habitual, no va voler desvetlar res respecte a l'equip que s'enfrontarà al Betis. Aquest és també un partit molt important per al Mallorca, que vol continuar amb la seva bona ratxa i afegir el màxim nombre possible de punts. En quins jugadors confiarà Manzano per aquesta tasca demà?

L'argentí Jonás Gutiérrez i el grec Angelos Basinas han estat convocats per les seves respectives seleccions per als compromisos previstos el mes d'octubre.

Argentina s'enfrontarà dia 13 amb Xile, i tres dies després farà el corresponent amb Veneçuela. Es tracta d'una altra oportunitat per al 'Galgo', que amb el seu bon joc s'està guanyant cada vegada més un lloc amb l'equip del seu país.