Pepe Reina dóna el pas a la final al Liverpool a la tanda de penals

L'actuació del porter espanyol fou decisiva per resoldre l'eliminatòria

TW
0

LIVERPOOL 1
CHELSEA 0

LIVERPOOL: Reina, Finnan, Carragher, Agger, Riise, Pennant, Gerrard, Mascherano, Zenden, Kuyt i Crouch.

Alonso per Pennant, Fowler per Mascherano i Bellamy per Crouch.

CHELSEA: Cech, Ferreira, Essien, Terry, Ashley Cole, Mikel, Makelele, Lampard, Joe Cole, Drogba i Kalou.

Geremi per Makelele, Robben per Joe Cole i Whright Phillips per Kalou.

ÀRBITRE: Mejuto González (Espanya).
GOL:
1-0: minut 22, Agger.
PENALS (4-1):
LIVERPOOL: Zenden (gol), Alonso (gol), Gerrard (gol) i Kuyt (gol).

CHELSEA: Robben (falla), Lampard (gol) i Geremi (falla).

L'espanyol José Reina, porter del Liverpool, amb dos penals aturats en la tanda decisiva, va classificar per a la final de la Lliga de Campions el seu equip, després d'un partit i una pròrroga molt intensos i emocionants que acabaren amb el resultat d'1-0.

Els deixebles de Rafael Benítez varen gaudir d'una nit màgica i plena de tensió al seu estadi d'Anfield. L'heroi del duel va ser el porter Pepe Reina, l'actuació del qual va resultar clau a l'hora de decidir qui s'enduia l'eliminatòria.

El començament del duel va ser gris, amb els dos equips estudiant-se durant els primers minuts. Va ser el capità de l'onze local, el migcampista anglès Steven Gerrard, l'autor del primer avís del vespre. El va seguir Peter Crouch amb una rematada des de l'interior de l'àrea petita, que gairebé no alterà el porter visitant.

La persistència dels amfitrions va tenir la seva recompensa i va suposar l'empat de l'eliminatòria. El defensa danès Daniel Agger va ser l'home que va aconseguir inaugurar el marcador.

Els dos rivals es llançaren a la recerca del desempat. Però la guerra entre ambdós no va donar els seus fruits i els dos equips varen haver de jugar la pròrroga, que tampoc no va servir per proclamar cap guanyador. D'aquesta manera, la semifinal es va resoldre en la tanda de penals.