Nunes és la gran preocupació

El central portuguès no està recuperat del tot d'una cobrecàrrega en un abductor i és dubte per diumenge

Nunes és la gran incògnita de Gregorio Manzano.

TW
0

El central José Carlos de Aráujo Nunes és en aquests moments la principal preocupació del tècnic Gregorio Manzano amb vista al partit del pròxim diumenge (19.00 hores) davant el Futbol Club Barcelona a l'Ono Estadi. El futbolista portuguès no es troba totalment recuperat d'una sobrecàrrega en l'abductor de la cama dreta i és dubte per poder participar en el duel davant el vigent campió de Lliga i d'Europa. Nunes rep un tractament entre cotons per part del cos tècnic i ahir el defensa s'entrenà al marge dels seus companys, executant una sèrie d'exercicis centrats en la zona afectada i dirigits a la seva recuperació. Així, no participà en el partidet d'entrenament que havia programat Gregorio Manzano, en el qual sí hi participaren els centrals del filial Martí Crespí, Castillo i Collin.

Els problemes musculars de Nunes arriben en mal moment per al conjunt mallorquinista, ja que si es confirma la baixa del futbolista lusità, el Mallorca es quedaria en aquests moments amb un únic central pur en nòmina a la primera plantilla, el valencià Sergio Ballesteros. El central pobler Iván Ramis continua de baixa causa d'una subluxació al peroné i si Nunes no es recupera a temps, Manzano hauria de desplaçar al centre de la defensa un dels seus laterals o recórrer a un jugador del Mallorca B. Tant Héctor Berenguel com Fernando Navarro ja han jugat en la demarcació de central en alguna ocasió i no seria una opció descartable que diumenge ho tornassin a fer.

L'altra alternativa seria donar una oportunitat a un jove del filial. Els problemes del Reial Mallorca en l'eix de la seva defensa, la menys golejada de Primera Divisió, coincideixen amb la plaça de lesions d'homes d'atac en el Barcelona. El conjunt que entrena Frank Rijkaard es presentarà a l'illa amb les baixes segures del camerunès Samuel Eto'o, l'argentí Leo Messi i l'argentí Javier Saviola. Malgrat tot, una davantera formada per Ronaldinho, Giuly i Gudjohnsen també inspira un gran respecte i la defensa mallorquinista haurà d'estar igualment al cent per cent. Però això són figues d'un altre paner, ara tothom està pendent de l'evolució de Nunes.