Víctor: «L'únic que vull és jugar»

El màxim golejador mallorquinista no es veu com a jugador titular aquesta pròxima temporada

TW
0

Víctor Casadesús afronta aquesta temporada amb moltes ganes, però també amb realisme, ja que la situació per ocupar un lloc de titular a la plantilla del Mallorca és força competitiva. «El que vull és jugar, tant de bo aquesta sigui la meva temporada», va dir el futbolista, després de la sessió d'entrenaments que va tenir lloc ahir al matí a Son Bibiloni. «No em veig de titular, sinó a la banqueta. Malgrat tot, no tanc les portes», va dir Casadesús. «Les portes de la titularitat estan més complicades que l'any passat», va afegir.

En referència a la qüestió del fitxatge d'un nou davanter, el jugador vermellenc va dir que creu que «hi ha bastants davanters, però és el míster qui ha de decidir». Casadesús va reconèixer que en aquests partits de pretemporada s'ha trobat «molt bé» jugant amb Maxi López. Malgrat això, li és igual «amb qui jugui». Davant la idea d'un triplet Arango-Maxi-Víctor, el davanter mallorquinista va dir que «es podria provar» per aconseguir un equip més defensiu. «Segurament durant la temporada concidirem els tres», va afegir.

Quant a les ofertes que hi hagi pogut haver d'altres equips, Casadesús té les coses molt clares. «No entraré en aquest tema, ja que aquí estic bé i no me'n vull anar». Dels descarts de la plantilla, Víctor Casadesús ha afirmat que no en sap res. «Manzano encara no ha parlat amb ningú, però demà comunicarà als jugadors descartats la seva decisió». Com la resta de jugadors, el d'Algaida no veu el moment que arribi el partit contra l'Inter de Milà, tot i que també és conscient que el més important d'aquest partit és que «faltarà una setmana per a la Lliga i hem de demostrar que tot va millor que durant la pretemporada».

Víctor Casadesús ha demostrat durant aquesta passada pretemporada que és un jugador que té el gol a les seves botes. S'haurà de veure a la Lliga si Manzano el té en compte i si el jugador respon com se n'espera. De moment, l'única dada segura és que Casadesús és el màxim golejador de l'equip mallorquinista aquesta pretemporada, amb cinc gols, per davant l'argentí Maxi López, amb tres gols al seu compte personal.