Aragonés: «Ucraïna és tot un equipàs»

El seleccionador confirmà la presència de Villa en l'onze inicial, en detriment del capità Raúl

TW
0

El seleccionador espanyol, Luis Aragonés, va assenyalar que havia donat ja «prou pistes» perquè es pugui encertar l'alineació per a l'estrena mundialista davant d'Ucraïna, que definí com «un equipàs», i es negà a parlar de nou sobre el debat mediàtic entre «'jugons' i músculs», que va afirmà que no entén.

«El vestit està totalment fet, l'únic que en manca és la corbata, però el que em preocupa veritablement és Ucraïna, un equipàs, i s'ha de jugar molt bé per derrotar-lo», va explicar el seleccionador en la vigília de l'anhelat debut.

El tècnic espanyol va dir que no veia «complicat» que Raúl pogués jugar «90 minuts», i va advertir que «no significa que no pugui entrar durant el partit». «No sé l'enrenou que pot provocar aquesta decisió, però he parlat prou amb ell, i les decisions es prenen perquè em toca manar a mi», va rubricar.

El d'Hortaleza també va indicar que ni els 22 partits sense perdre no li diuen «res», ni entén el debat creat a la premsa sobre allò de «'jugons' i músculs». «Em sona a japonès i jo no hi sé llegir», va aclarir irònicament.

Malgrat que va assegurar el concurs de Villa en l'estrena, Aragonés va assegurar que l'equip és «conscient» que té «variants». «No he dubtat amb ell, pot ser que en algun partit l'hagi deixat una mica de banda, però hi és perquè s'ho ha guanyat a base de gols, encara que siguem una selecció i hem d'empènyer tots, perquè després acaben jugant tots», va asseverar.

Quant al rival, Aragonès va definir Ucraïna com una selecció «importantíssima». «En l'aspecte físic és tremendament forta, difícil de batre i juga a la contra extraordinàriament bé», va explicar.