El Mundial, el paradís del màrqueting

Les vendes de samarretes i productes de les seleccions participants s'incrementen

TW
0

El Mundial d'Alemanya ja ha començat i cada aficionat gaudirà amb passió el desenvolupament del campionat, però alguna cosa falla, per als que de veritat s'estimen el futbol i aquest torneig, si no viuen la competició amb la samarreta de la selecció del seu país, la del combinat nacional que consideren favorit per fer-se amb la Copa del Món o la de l'equip que desperta les seves simpaties.

Sergio Pinero, encarregat de la botiga Futbol Total de Madrid, va reconèixer que «les vendes de samarretes van molt bé ja que el Mundial es juga cada quatre anys i la gent s'il·lusiona tot d'una, sobretot amb Espanya».

Això no obstant, el propietari lamentà que les vendes de samarretes de l'equip que estrena Luis Aragonés s'aturin en quarts -fase de la qual Espanya no passa des del 1950-, i mostrà el seu desig que «aquest any es pugui vendre la samarreta del combinat fins a principis de juliol», símptoma de què l'equip d'Aragonés s'haurà classificat per disputar les semifinals.