«Cada any és especial»
Nadal va mostrar-se exultant de felicitat i va admetre que el triomf «es valora més quan arriba davant en el número 1 del món»
París.12/06/06 0:00
Rafel Nadal va afirmar que aquest segon triomf a Roland Garros era «diferent» i tenia més valor que l'anterior ja que en aquesta ocasió «he guanyat el número 1 del planeta (Roger Federer) i perquè he sofert amb el tema de les lesions».
«Roger és el número 1 del món i el tennista més complet que he conegut. És el millor; no puc dir que sigui millor que ell, perquè no és cert. Contra ell he de ser molt regular. És molt important col·locar moltes primeres tretes i lluitar per guanyar-li. A la pista ens respectam i sempre hem mantengut una gran relació», va afegir sobre això.També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- Sebastià Taltavull: «La despesa en armament es podria dedicar a acabar amb la fam al món»
- Jornades Anarcosindicalistes a Palma
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.