Rússia avalua la selecció de Luis

L'entrenador espanyol insistirà en el sistema 4-3-3 que vol per al mundial en la primera prova seriosa que afronten els seus homes

TW
0

Espanya afrontarà avui a Albacete el seu primer assaig seriós davant de Rússia, en un amistós en el qual els internacionals de Luis Aragonés comencen a jugar-se ja la seva titularitat, quan falten 19 dies per al seu debut en el Mundial davant d'Ucraïna.

Luis Aragonés té tot l'equip en alerta. Els jugadors espavilen en les últimes hores. Llevat de Del Horno i Salgado, per lesió, ara tots tenen opcions. I per això es respira tensió de partit oficial. Més, si és possible, per al rival. Rússia no ve de turisme. Tot el contrari. Espanya sempre és un bon aparador per al seu futbol.

Luis Aragonés té clar el sistema que emprarà avui contra Rússia. I és amb el que vol començar el Mundial. El 4-3-3 és, de moment, inamovible i el tècnic espanyol és conscient que ha d'aprofitar les poques proves que té abans de la cita mundialista.

En defensa, la novetat respecte als partits d'entrenament d'aquesta setmana serà Antonio López, a causa de la lesió d'Asier Del Horno. Sergio Ramos, Puyol i Pablo són els altres tres fixos.

Al centre del camp Xabi Alonso serà qui dugui el control amb Marcos Senna i Cesc Fàbregas al seu costat. Aragonés també podria provar amb Albelda en lloc de Xabi Alonso en la segona meitat, combinació repetida durant aquests primers dies de concentració. Finalment, la punta d'atac estarà formada per David Villa, Torres i Luis García.