L'italià Marco Melandri (Honda RC 211 V) es va adjudicar la victòria en el Gran Premi de França de MotoGP i que es va caracteritzar pels nombrosos incidents que es van produir al llarg de la cursa.
El més important de tots aquests va ser el de l'italià Valentino Rossi (Yamaha YZR M 1), qui després d'arribar a col·locar-se líder i escapar-se del seu més immediat perseguidor, l'espanyol Daniel Pedrosa, que va acabar tercer, es va haver de retirar amb el motor del seu Yamaha trencat en la vintena volta.
Abans d'això, en els moments posteriors a la sortida, es va produir el primer gran incident, en entrar una cosa «colada» a la volta del final de recta el propi Valentino Rossi, qui tocà per darrere la moto de Daniel Pedrosa i per evitar la caiguda hagué d'obrir-se quan venien multitud de pilots per darrere d'ell, amb tan mala sort que pràcticament s'acabà tocant amb la Kawasaki ZX RR del francès Randy de Puniet i aquest anà pel terra.
En aquella acció els pilots que anaven al costat de Randy de Puniet, els dels Estats Units Colin Edwards i Nicky Hayden i l'espanyol Sete Gibernau han de sortir de la pista per evitar la col·lisió i en el cas del primer i el tercer es reincorporen pràcticament en les últimes posicions i obligats a remuntar.
Durant un parell de voltes Rossi va aconseguir obrir un petit buit però quan Daniel Pedrosa va aconseguir avançar Hopkins va començar a retallar les diferències i es van tornar a unir els tres pilots de cap, però això va ser fins que el nord-americà va caure i els va deixar sols a encalçar la victòria.
Hopkins va aconseguir engegar la seva moto i tornar a boxes per solucionar els problemes que la caiguda li havien ocasionat per tornar a la cursa, ja sense cap opció, ja que va perdre voltes, però almenys va sumar un punt a mercè de la quinzena posició, ja que després dels nombrosos contratemps que es van produir a la prova francesa tots els pilots que van acabar van sumar punts.
El duel entre Rossi i Pedrosa, que no va resistir molt el primer envit de l'italià, semblava estar servit a la segona, però amb un ritme molt regular d'1:35 sota, el campió mundial va obrir un ràpid buit davant del qual no va poder fer gens el català Dani Pedrosa, qui potser va tenir algun tipus de problema amb el pneumàtic davanter de la seva Honda.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.