Miami Moyà s'endú el duel mallorquí

Derrotà Nadal en tres sets i s'enfrontarà a l'argentí Agustín Calleri

TW
0

Carles Moyà va sorprendre Rafel Nadal en el duel mallorquí que es va poder veure ahir a la segona ronda del Masters Series de Miami. El de Palma s'endugué la victòria en un partit que començà perdent (2-6) i en el qual s'enfrontava al seu esporàdic company d'entrenaments i cap de sèrie número dos, Rafel Nadal. Moyà es mesurarà en tercera ronda amb l'argentí Agustín Calleri.

Moyà, que semblava anar de més, després d'estrenar el seu palmarès de la temporada a Buenos Aires, a menys, ja que no va superar la segona ronda en les seves dues darreres aparicions a Acapulco i Indian Wells, va saber remuntar un primer set advers per acabar doblegant el manacorí amb excessiva comoditat en les dues mànegues següents (6-1, 6-1).

La darrera vegada que els dos tennistes mallorquins s'havien enfrontat va ser el passat 2005, a Mont-real, i conclogué amb victòria de Nadal. Ahir la història semblava que havia de repetir-se. El manacorí sortí com un cicló a la pista i aconseguí trencar el servei de Moyà en el primer joc. Nadal només va haver de conservar el seu servei i esperar una nova oportunitat, que arribà al vuitè joc, per repetir el break i adjudicar-se el primer set, 6-2, en mitja hora de joc.

La dinàmica presagiava un còmode triomf de Nadal, però l'exnúmero u de l'ATP va ressorgir a la pista. Carles Moyà s'endugué el segon parcial de manera contundent, 6-1, gràcies a una sòlida defensa del servei i forçant contínuament el servei de Nadal. El tercer i definitiu set va ser un calc de l'anterior, amb un Moyà imparable i un Nadal inoperant al servei.