«Sabem que encara hem de millorar»
Els futbolistes del Reial Mallorca, molt ambiciosos
Els jugadors han canviat al terreny de joc i també en el seu discurs. Ara, els futbolistes proclamen un missatge ambiciós i guanyador, lluny del conformisme anterior. Ahir hi tornaren a insistir mostrant-se relativament insatisfets d'haver sumat just un punt en la seva visita a l'estadi d'El Sardinero. En foren una bona mostra les paraules de Guillermo Pereyra, que tot i els nou punts sumats pel Mallorca dels nou darrers en joc, afirmà ahir que l'equip «encara ha de millorar». «Anam per bon camí, però sabem que encara hem de millorar més», assegurà el migcampista vermellenc. Pereyra definí el matx com «un partit de guerra, amb molt de contacte, damunt un terreny de joc difícil i en el qual hem fet tot el que hem pogut». L'exfutbolista de River Plate, igual que la resta de la plantilla mallorquinista, subratllà que havien sortit al camp disposats a guanyar els tres punts, si bé no havia resultat possible. «Hem vingut a jugar i a guanyar, però no ha pogut ser. En qualsevol cas, hem de donar el punt per bo perquè l'equip ha donat la cara en tot moment», conclogué.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- Sebastià Taltavull: «La despesa en armament es podria dedicar a acabar amb la fam al món»
- Així no es defensen les pensions públiques
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.