El Govern destina 513.473 euros a 352 esportistes d'alt nivell balear
Incrementa un 40 per cent el pressupost del passat exercici i inclou sis noves categories
01/03/06 0:00
P.G.Palma.
Un total de 352 esportistes d'alt nivell balears es beneficiaran dels 513.473,40 euros que el Govern de les Illes, a través de la seva Direcció General d'Esports, destinarà enguany als ajuts prevists dins el Pla Esportiu 2005. Aquesta quantitat suposa un increment significatiu del 40 per cent respecte de l'ajuda total assignada el passat l'exercici.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- Sebastià Taltavull: «La despesa en armament es podria dedicar a acabar amb la fam al món»
- Així no es defensen les pensions públiques
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.