Grande: «Després de la desgràcia ve l'alegria»

El president res no va dir de la dimissió de Cúper i assegurà que confiava en el tècnic argentí

TW
0

Grande res no va dir de la dimissió de Cúper anit, en el decurs de la festa d'aniversari de la penya mallorquinista MVP. El president Reial Mallorca, ho passà molt malament diumenge a Son Moix. El públic, després de l'esquifit empat davant el Getafe, dedicà una mocadorada als futbolistes, a Cúper i a la llotja: no li agradà el joc de l'equip i ja no pot amagar la seva preocupació per la delicada situació esportiva.

Però al màxim accionista del club vermellenc li agrada definir-se com una persona optimista i vol que el seu optimisme sigui una referència a l'hora de reactivar els ànims dels jugadors, del cos tècnic i de l'afició amb vista al futur. «Ara tenim una mala ratxa, però no baixarem» i «tenc plena confiança en Cúper i en l'equip» són les consignes que Grande repetí anit sense referir-se a la dimissió.

Ded fet, les tornà a pronunciar durant el seu discurs en la festa del vuitè aniversari de la penya mallorquinista Fanàtics MVP, que se celebrà al bar Buen Día del polígon de Son Castelló. Tampoc no hi faltaren els futbolistes vermellencs Jonás Gutiérrez, Nunes, Pisculichi i Campano.

D'altra banda, en declaracions a la Cadena Ser, Grande afirmà que «en els moments difícils jo he de donar la cara encara que me la rompin, i és ara quan un ha de ser tan fort com pugui».

«Els mocadors no em preocupen, perquè els aficionats tenen dret de manifestar la seva opinió i jo en vaig prendre nota, però si diumenge em vaig sentir dolgut no fou per la mocadorada, sinó pel mal partit que férem», afirmà el màxim accionista del Mallorca. Així, es mostrà preocupat per la ratxa negativa de l'equip, que només ha sumat 4 dels darrers 27 punts i que no guanya des del 4 de desembre, el dia que derrotà l'Alabès a Mendizorroza per 0-3.

Tot i el mal joc, Grande no dubtà de la professionalitat ni de l'actitud dels seus jugadors i assegurà que «hem d'estar convençuts que els nostres futbolistes saben el que es juguen i que surten ben mentalitzats en cada partit, de vegades massa tot, i diumenge per exemple sortiren se'ls veia massa pressionats. En el moment en què s'alliberaren de la pressió, en la segona part, poguérem veure un altre panorama, encara que sense fer llarg».

El president del Mallorca encara té una fe cega en Héctor Cúper i en la seva capacitat de treure l'equip de la mala situació en què es troba, amb els jugadors actuals de la plantilla. «Tenc plena confiança en Cúper i en tots els que fan feina per al Mallorca: si no fos així no continuarien en els seus càrrecs». I és que Vicenç Grande no es resigna a perdre l'esperança, confia que la reacció de l'equip arribarà tard o d'hora i no vol ni pensar en un hipotètic descens a Segona Divisió.

«No és fàcil vendre ara il·lusió, sentiment o esperança, però jo som d'un natural optimista i m'hi he d'aferrar amb ungles i dents per pensar que no baixarem. Després de la desgràcia vénen les alegries. Encara tenim temps per reaccionar i pens que la visita al Màlaga pot ser un bon moment per fer-ho. Vull pensar que el partit de diumenge serà com el del València, en el qual després d'empatar de mala manera estiguérem set partits sense perdre», digué el president.