Marc Coma arriba victoriós al Llac Rosa
El pilot català es convertí en el segon espanyol que obté el triomf en la prova més dura del món
Llac Rosa16/01/06 0:00
El Ral·li Lisboa-Dakar 2006 finalitzà ahir amb la victòria del català Marc Coma (KTM) en la categoria de motos i del francès Luc Alphand (Mitsubishi) en cotxes, després que l'organització neutralitzàs la darrera especial de la prova per la mort d'un infant de 12 anys que fou atropellat divendres, mentres que Nani Roma (Mistubishi) finalitzà tercer i Carlos Sáinz (Volkswagen) fou onzè en la seva primera participació al Dakar.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- Sebastià Taltavull: «La despesa en armament es podria dedicar a acabar amb la fam al món»
- Jornades Anarcosindicalistes a Palma
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.