Rafa Nadal s'allunya d'Austràlia
El manacorí serà baixa segura a Sydney i també es podria perdre el primer Grand Slam de l'any
Palma06/01/06 0:00
El mallorquí Rafel Nadal, número 2 del tennis mundial, ha causat baixa en el torneig de Sydney, que es disputa la propera setmana, i no és segura la seva participació en l'obert d'Austràlia, que començarà dia 16, a caus de les sobrecàrregues que li produeixen les plantilles, segons va informar el seu oncle i entrenador, Toni Nadal.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- Sebastià Taltavull: «La despesa en armament es podria dedicar a acabar amb la fam al món»
- Així no es defensen les pensions públiques
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.