Matas ja coneix el projecte de les torres
El president del Mallorca ha informat personalment el cap de l'Executiu de les seves intencions
Vicenç Grande no ha sabut manejar la informació. I ja saben vostès que, al final, informació és poder. El president del Reial Mallorca s'ha equivocat d'estratègia des del primer moment i pensar avui en la possibilitat de construir una o vàries torres al sòl municipal de Son Moix és ja una quimera impossible. El president encertà amb la idea de cercar el consens polític i va fer bé quan es reuní amb Francesc Antich, secretari general del PSIB-PSOE, i li confessà les seves intencions, a pesar que de la torre no n'hi va ni parlar. Així, una bona idea es convertí en una errada ja que Antich fou el primer dels sorpresos quan escoltà Grande reclamar la possibilitat de construir diverses torres. I he de reconèixer que també va ser una lloable iniciativa entrevistar-se amb Eberdhard Grosske, però una vegada més es va equivocar en no esmentar-li les seves intencions reals i no pactar que la reunió havia de mantenir-se dins dels contactes habituals i sense trascendència pública, els quals haurien de mantenir regulament el president del Reial Mallorca i els portaveus de l'oposició municipal.
També a Illes Balears
- Escàndol a Palma: El català no és necessari i, a més, suma menys punts que l'anglès per a fer feina a l'EMT
- dBalears posa en marxa la quarta edició de #CorrellibresDB
- TVE promociona la 'Quema de Judas' amb un ninot de Puigdemont: «L'objectiu és acabar amb el traïdor»
- Demanen als estats que interpel·lin l’Estat espanyol a l’examen de drets humans de l’ONU perquè garanteixi els drets lingüístics
- Maria Mesquida: «La paraula ‘efervescència’ és el resum perfecte de les vivències de la cultura de Felanitx de les darreres dècades»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.