TW
0

BARCELONA 3
W.BREMEN 1

BARCELONA: Valdés; Oleguer, Puyol, Márquez, Gio; Gabri, Motta, Deco; Giuly, Larsson i Ronaldinho.
Santi Ezquerro per Giuly, Iniesta per Gabri i Belletti per Rafa Márquez.
W.BREMEN: Reinke; Owomoyela, Fahrewhorst, Naldo, Schulz; Frings, Baumann, Borowski, Micoud; Valdez i Klose.
Hunt per Klose.
ÀRBITRE: Claus Bo Larsen (DIN). Va amonestar Márquez (min. 29) per part del FC Barcelona i Fahrewhorst (min. 10) per part del Werder Bremen.
GOLS:
1-0, min. 14. Gabri.
1-1, min. 22. Borowski, de penal.
2-1, min. 26. Ronaldinho, de falta.
3-1, min. 71. Larsson.

El FC Barcelona va obtenir un còmode triomf davant del Werder Bremen (3-1) en la penúltima jornada de la primera fase de la Lliga de Campions, amb la qual cosa es va assegurar el passi a vuitens de final com a primer de grup, objectiu pel qual només li faltava un punt i que va complir sobrat, una altra vegada amb Ronaldinho com a protagonista.

El genial jugador brasiler, el més ovacionat de la nit després de la seva actuació davant del Reial Madrid i per la seva col·lecció interminable d'assistències i driblatges, va participar en els tres gols del Barça: va fer la passada del primer i del tercer, obra de dos dels titulars no habituals, Gabri i Larsson, i va marcar el segon, de falta directa.

Els blaugrana es van retrobar amb la seva afició després de l'històric 0-3 aconseguit al Bernabéu i van gaudir d'un partit que encaraven amb els deures fets i amb ganes d'agradar davant d'un rival, segon a la Bundeslliga, més necessitat, ja que s'hi jugava el futur en el torneig, que ara depèn de l'Udinese-Barça.

Rijkaard havia donat descans a Xavi i a Messi i a ells es va sumar Etoo, a qui va arribar el torn de les famoses rotacions i va ser suplent per primera vegada a causa de la titularitat de Larsson, una de les novetats de l'onze al costat de Gabri, Motta i Giuly. Però una vegada més, malgrat els canvis, el Barça va posar el futbol i prosseguí la seva ratxa.

El Barça, que ja porta set triomfs seguits i 13 partits sense perdre, va donar els seus primers avisos de gol tot just començar, primer de Larsson i després de Giuly; i als catorze minuts, va arribar el primer gol, marcat per Gabri, que debutava com a titular aquesta temporada en la seva segona participació del curs.