Què li passa a Arango?
L'internacional veneçolà completà diumenge una altra actuació dolenta i el Mallorca se'n ressentí
Palma22/11/05 0:00
Transcorria la tercera jornada de Lliga. El Mallorca rebia a Son Moix la Reial Societat amb la necessitat de sumar els tres punts, després de dues derrotes consecutives. En aquell partit, emergí Juan Arango. El veneçolà assumí el lideratge de l'equip i amb tres dianes segellà la major golejada de la temporada. Llavors, es va parlar i escriure molt sobre la necessitat d'un home com Arango, d'un futbolista que exercís de líder en un conjunt orfe des de la partida de Samuel Etoo.
També a Illes Balears
- TIB suspèn la parada de bus de Felanitx el segon dia de l'Acampallengua
- Palma gastarà 90.000 euros en una campanya perquè els residents se sentin orgullosos de l'oferta turística de la ciutat
- Joves de Mallorca per la Llengua: «L’esperança i la il·lusió d’un poble en peu de guerra ens recorda avui i cada dia perquè som aquí»
- Milers de joves omplen Felanitx d’entusiasme i compromís amb la llengua catalana
- La llibreria Espirafocs «muda de pell»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.