Cúper: «Tot ha estat bo llevat del resultat»
El tècnic es mostrà satisfet amb la imatge mostrada
Palma17/10/05 0:00
Héctor Cúper valorà ahir de manera molt positiva la imatge mostrada pel seu equip davant el Racing de Santander. Encara que els seus futbolistes no foren capaços de marcar cap gol i el conjunt vermellenc es manté coer de Primera, l'entrenador argentí es declarà molt optimista després de veure la millora oferta pels seus homes, i sobretot la fermesa defensiva demostrada.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- Sebastià Taltavull: «La despesa en armament es podria dedicar a acabar amb la fam al món»
- Jornades Anarcosindicalistes a Palma
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.