El Llanera Menorca s'estrenarà a la pista del Caja San Fernando
El duel de la jornada el protagonitzaran l'Askavayu i el Madrid
Madrid15/10/05 0:00
La temporada 2005-06 de la Lliga ACB obre demà el teló amb la disputa de cinc partits, mentre que el vigent campió, el Reial Madrid, no farà la seva estrena fins a diumenge, a la pista del cridat a ser nou «gran» l'Akasvayu Girona. Dels situats en primera línia en la lluita pel títol, el Winterthur FC Barcelona serà el primer a entrar en escena, demà a Valladolid.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- Sebastià Taltavull: «La despesa en armament es podria dedicar a acabar amb la fam al món»
- Jornades Anarcosindicalistes a Palma
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.