Prats: «És prest per dir que estam dins el foc»

El porter admet que la situació és «preocupant», però demana que l'anàlisi del que passa sigui «tranquil·la»

Prats admet que els gols rebuts no l'ajuden a sentir-se en el millor moment.

TW
0


Després d'encaixar vuit gols en els dos darrers partits, Toni Prats volgué donar la cara ahir i comparegué davant els mitjans per transmetre un missatge de tranquil·litat no exempt de certa preocupació per un inici de Lliga decebedor per a tots.

El porter gabellí assegurà que «encara no estam dins el foc» pel fet de ser coers en la sisena jornada del Campionat. «L'anàlisi ha de ser tranquil·la, si bé és cert que ens envolten algunes cincumstàncies que no tenen una explicació fàcil». Segons ell, la plantilla viu amb «preocupació» el moment actual i és «conscient del que ens succeeix. Tot i això -recordà Prats-, fins a cinc o sis equips estam separats per un marge de dos punts, i no és tan difícil sortir-ne».

A continuació, admeté que en uns moments com els que viu l'equip «tots estam més inquiets, com és lògic i normal». En aquestes circumstàncies, afirmà el gabellí «cadascú s'ha de superar a si mateix», per sobreposar-se al «vertigen» i a una sensació de «manca de confiança per competir» que només se supera, segons ell, «fent teràpia amb un mateix, i jo el primer».

Sense voler utilitzar-ho com a excusa, el porter vermellenc també recordà que tres dels quatre partits s'han perdut davant rivals de primer ordre, com ara el Barça, el Reial Madrid i el Deportivo, tot i que «el Depor tampoc no és el de fa tres o quatre anys», admeté.

Així mateix, el gabellí no creu que l'equip tiri cap partit per la borda després d'encaixar el primer gol, però sí que se'n ressent més del compte. En aquest sentit, insistí que basta la reflexió personal de cadascú. «S'ha de treballar de valent perquè tots som grandets i molts de nosaltres ja hem viscut situacions com aquesta», postil·là.

Per acabar, i respecte del paper que hi ha de jugar Héctor Cúper, Prats ho té molt clar: «L'entrenador ha de realitzar la seva feina, igual que nosaltres la nostra».