El Mallorca vol fer-se fort a Son Moix

Els de Cúper afronten el partit davant el Màlaga amb la il·lusió de guanyar per donar un bot qualitatiu

TW
0


El Reial Mallorca vol fer-se fort a Son Moix. L'estadi, convertit en els darrers anys en un camp fàcil per a la majoria d'equips de Primera, té la clau per aconseguir una permanència tranquil·la, i després del que es va veure contra la Reial Societat, tothom confia en haver capgirat el seu signe perdedor.

Amb aquesta idea en la ment, el conjunt mallorquinista va torar ahir horabaixa a la feina. Els que foren titulars a Getafe varen realitzar una suau sessió de recuperació, mentre que la resta es va exercitar sota les ordres de Juan Manuel Alfano. A part del grup es varen exercitar Víctor Casadesús i Jonás Gutiérrez, que apuren ja la recta final de la seva recuperació. Més enfora del seu retorn es troben Eduardo Tuzzio i Guillermo Pereyra, als quals, de moment, ni tan sols se'ls veu trepitjar la gespa de Son Bibiloni.

Avui l'equip realitzarà la penúltima sessió preparatòria, en la qual Cúper pot treure conclusions per al partit contra el Màlaga. En qualsevol cas, sembla clar que els canvis seran mínims i l'únic dubte és saber si apostarà per jugar com fins ara o si ho farà amb un mitjapunta (Arango) i dos davanters (Yordi i Yoshito Okubo).