Rogelio Legasa, nou fitxatge inquer

Només falten dos americans i un pivot per completar la banqueta del club inquer

TW
0

El Drac Inca està completant la banqueta per aconseguir un equip competitu en la Lliga LEB. Només falten els dos estrangers i un pivot, després de fitxar el club del Raiguer el pivot aragonès Rogelio Legasa Pérez.

És un reforç procedent del club de Sant Sebastià Guipúscoa Basket. El nou fitxatge va néixer el 10 de dessembre de 1974 a Saragossa i començà a jugar en el planter del CAI. Debutà amb el Daroca a Primera Divisió, en la temporada 1991/92, per retornar al CAI, fins a la temporada 1994/95. Jugà primer en la Lliga EBA i després en l'ACB. Un any més tard defensà els colors d'un altre club aragonès, el Montsó, a l'EBA, per tornar fitxar pel Saragossa de l'ACB i acabar la temporada en el Peñas d'Osca.

Legasa sortí durant les temporades 1997/99 a fora d'Espanya i jugà amb el Porto de la Primera Divisió lusitana. Un altre pic a Espanya fitxà pel Breogán, de l'ACB, les temporades 1999/01. I les dues següents amb Los Barrios, en la LEB. La darrera campanya milità en el conjunt de Sant Sebastià.

Amb el Guipúscoa Basket jugà una mitjana de 20 minuts, anotant 11 punts i agafant 5 rebots. Un jugador que per la seva experiència pot resultar interessant i que el tècnic inquer Abós coneix perfectament.

De la temporada anterior només continuen en el club del Raiguer tres jugadors, el base escorta Joan Riera, l'escorta Sergio Rodríguez i l'ala pivot Albert Alzamora, que també pot actuar com a aler. El nord-america amb passaport britànic, Rod Brown, un base, Marc Blanch, un escorta, i Albert Ruiz de Galarreta, cedit pel Menorca Bàsquet, formen la llista de la banqueta inquera.

Dos jugadors estrangers, probablement pívots o ala pivots, més un altre home altre completaran definitivament la banqueta del tècnic inquer Abós. En teoria, una banqueta compensada i competitiva en la divisió de plata del bàsquet estatal, en la qual, per primer pic, jugaran dos clubs mallorquins.