El Blackburn dóna una lliçó al Mallorca

L'equip que dirigeix Héctor Cúper va ser incapaç de xutar a porta en tot el partit

TW
0

R. MALLORCA 0
BLACKBURN R. 2

MALLORCA: Moyà, David Cortés, Ballesteros, Potenza, Fernando Navarro, Campano, Borja, Farinós, Peralta, Victor i Arango.
Canvis: Prats per Moyà, Rafita per David Cortés, Maciel per Campano, Pereyra per Borja, Luis Garcia per Farinós, Tuni per Peralta i Okubo per Víctor.
BLACKBURN: Brad Friedel, Lucas Neil, Brett Emerton, Kemiroglu Tugay, Paul Dickov, Morten Pedersen, Steven Reid, Dominic Matteo, Andy Tood, Ryan Nielsen i Shefki Kugi.
ÀRBITRE: Konrad Platz, sense amonestacions.
GOLS:
0-1: minut 11, Steven Reid de falta directa des de la frontal.
0-2: minut 29, Andy Tood remata tot sol un córner tret per Pedersen.

El Reial Mallorca va jugar un partit horrible contra un contrari més ben situat al terreny de joc, sobretot a la primera part, quan l'equip anglès va fer els dos gols del partit.

El Blackburn Rovers va dominar pràcticament tot el partit i no va deixar que el Mallorca realitzàs el seu joc. L'equip que dirigeix Héctor Cúper no va tenir quasi presència en les immediacions de la porteria que defensava Friedel, que va ser un espectador més del partit. El Blackburn va donar tot l'aspecte d'un equip treballat, ja preparat per a la competició, mentre que el Mallorca va evidenciar que encara queda molta feina per fer.

Així, quan va començar el partit l'equip de Hugues es va fer tot d'una amb el control del partit i el Mallorca es va quedar endarrerit a l'expectativa. D'aquesta forma va arribar el primer gol dels anglesos, una falta magistralment llançada per Steven Reid davant la qual Moyà no va poder fer res.

Lluny de millorar, els de Cúper van continuar fent un joc sense ordre ni sentit i l'equip britànic va tornar a treure profit d'això a la mitja hora de la primera part, quan Andy Todd va rematar un córner tret pel seu company Pedersen damunt la línia de gol.

A la segona part els vermellencs tampoc no van millorar gaire, i els anglesos, superiors tàcticament i físicament, haguessin pogut aconseguir un avantatge molt més gran, però no varen voler forçar la màquina excessivament, la qual cosa va salvar el Mallorca de la golejada. L'equip de Cúper va ser incapaç de xutar a porta en tot el partit.

Després de golejar dos rivals modestos, 9-0 el FC Traunstein i 3-0 el Wacker Burghausen, el Reial Mallorca ha perdut davant del primer rival amb una certa entitat que s'ha creuat en el seu camí.

El més preocupant va ser la falta d'idees que va mostrar durant tot el partit l'equip dirigit per Cúper. L'argentí haurà d'analitzar atentament el comportament del seu equip per poder trobar solucions al mal joc que han mostrat els seus jugadors. Un equip com el Reial Mallorca no pot passar tot un partit sense xutar a porta, encara que sigui un amistós, perquè com va dir Vicenç Grande «aquest és un club amb prestigi», el qual no es pot perdre d'aquesta manera tan horrible.