Santa Eulària i Sporting es juguen el tercer lloc
Collera i Campos disputen un duel transcendental
Palma23/04/05 0:00
La 33a jornada de Tercera Divisió presenta partits transcendentals, tant per definir els equips que disputaran els play off d'ascens com per saber definitivament els conjunts que jugaran la temporada pròxima a Regional Preferent. A la zona alta de la classificació, la Penya Esportiva Santa Eulària rep la visita de l'Sporting Maonès a dos punts dels menorquins a la classificació. L'equip que guanyi haurà fet una important passa endavant. El Vilafranca serà, en tot cas, el gran beneficiat del duel entre Santa Eulària i Sporting, sempre que guanyi al Portmany en el seu partit.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- Sebastià Taltavull: «La despesa en armament es podria dedicar a acabar amb la fam al món»
- Així no es defensen les pensions públiques
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.