Les Penyes demanen un darrer esforç per aconseguir la salvació

Es repartiren 10.000 gorres vermelles entre els aficionats vermellencs

TW
0


La Federació de Penyes del Reial Mallorca mitjançant el president, Matias Rabassa, ha demanat un nou esforç als aficionats vermellencs perquè diumenge no es quedin a ca seva i acudeixin a l'estadi de Son Moix per donar suport l'equip de Cúper en el seu partit davant el Saragossa.

Tot i la mala imatge oferida pel Mallorca en les últimes jornades, i encara que els socis i seguidors del club han patit moltes decepcions en la present temporada, els penyistes entenen que si es consumeix el descens ja haurà temps de manifestar el malestar i de demanar responsabilitats, però de moment existeixen opcions «les hem d'esprémer al màxim», va afirmar Matias Rebassa.

Per al partit contra els aragonesos, la Federació de Penyes posarà en marxa algunes iniciatives que puguin servir per donar ambient a les grades de l'estadi, una de les quals és l'obsequi de 10.000 gorres vermelles. Matias Rabassa és conscient que l'aspecte que presenti diumenge Son Moix pot ser desolador, i per això la seva crida la dirigeix de manera directa a tots aquells que es consideren mallorquinistes de cor. En aquest sentit, recorda Rabassa, «tenim encara cinc partits per jugar a ca nostra, que poden representar els quinze punts necessaris per a la permanència». De fet, el de diumenge contra el Saragossa és el primer de dos partits consecutius que el Mallorca jugarà com a local, ja que diumenge pròxim (17.00 hores) rebrà el València.

Aquests dos partits, i la posterior visita a Los Pajaritos, determinarà si la lluita es pot mantenir fins el final, o si hem de començar el mes de maig planificant el futur a Segona Divisió. Tant de bo que no.