L'Osasuna perd a Anoeta i permet somiar el Mallorca

Un triomf dels illencs al Calderón reduiria la diferència a 4 punts

TW
0

R.SOCIETAT 2
OSASUNA 0

R.SOCIETAT: Riesgo; Zubiaurre, Labaka, Brechet, Garrido; Mikel Alonso, Karpin, Prieto, Aranburu; Uranga i Kovacevic.
Mladenovic per Uranga, Gabilondo per Prieto i Luiz Alberto per Garrido.

OSASUNA: Elía; Corrales, Cruchaga, Josetxo, Izquierdo; Puñal, Muñoz, Valdo, Delporte, Webó; Milosevic.
Morales per Savo Milosevic, Aloisi per Muñoz.

ÀRBITRE:Lizondo Cortés (València). Amonestà Labaka, Valery Karpin, Riesgo, Aranburu, Delporte i Savo Milosevic.

GOLS:
1-0, min. 40: Uranga.
2-0, min. 45: Karpin.

L'Osasuna s'ha empenyat en no donar per tancada la lluita per la permanència i ahir tornà a perdre, aquesta vegada en el camp de la Reial Societat (2-0) en un mal partit dels de Javier Aguirre.

El conjunt navarrès continúa sent el pitjor de 2005, i ni tan sols la seva gira pels EUA sembla haver-li servit de res. La Reial és el cas oposat. Ahir, els d'Amorrortu sumaren el seu quart triomf consecutiu, que els deixa definitivament allunyats de qualsevol problema classificatori.

Els donostiarres, en qualsevol cas, varen tornar a deixar clar que aquesta campanya són capaços del millor i del pitjor, fruit de la inexperiència de part de la plantilla.

Allò millor del partit va estar en les grades, on es varen donar cita un gran nombre de seguidors navarresos que es deixaren notar, a la qual cosa se li va sumar encara una major afluència de seguidors locals.

A pesar d'això, ambdues aficions hagueren de fer un esforç per passar-s'ho bé davant la pobresa del joc i la manca de rematada de les dues esquadres.

El millor jugador d'aquest partit va ser el realista Valery Karpin.