El Barça se la juga a Saragossa

El Madrid visita demà el sempre complicat Osasuna de Pamplona

TW
0

El Barcelona viatja a Saragossa en un partit marcat per la indignació existent en el club aragonès arran de les errades arbitrals que els han perjudicats en les darreres jornades, i per la necessitat barcelonista de refermar el lideratge i no cedir més davant el Reial Madrid després de la derrota patida davant l'Atlètic. Per al partit Rijkaard disposa finalment d'Anderson, Deco i Oleguer, que eren dubte per problemes físics.

A més, també viatjarà el mexicà Rafael Márquez, tot i que es reincorporà ahir després de jugar amb la seva selecció i s'entrenà en solitari. La novetat podria ser l'entrada d'Albertini a l'onze titular. Per la seva banda, el Saragossa afronta el matx amb baixes notables per sanció, entre les quals destaca la del davanter Villa. Tampoc no hi seran el porter Luis García ni el davanter Óscar González, arran de les seves expulsions a Albacete.

El partit d'avui a Mestalla entre el València i el Deportivo servirà perquè dos dels tècnis més qüestionats de la Lliga es puguin llevar de sobre les crítiques rebudes. El duel entre dos dels «gallets» de la Lliga no arriba amb la tensió d'altres temporades en les quals ambdós conjunt lluitaven pel títol. Els dos equips han perdut gran part de la seva identitat i avui tenen una cita amb el bon joc.

Ja demà, el Reial Madrid visitarà al complicat camp de l'Osasuna. El tècnic del conjunt blanc, Vanderlei Luxemburgo, no amagà les seves cartes i situà José María Gutiérrez Guti i Thomas Gravesen a mitjan camp. Arran de l'absència per sanció de Figo, el tècnic blanc introduirà variacions a la zona ampla. Guti jugarà per la banda esquerra i Gravesen serà el jugador més endarrerit, mentre que Zidane serà el més ofensiu amb Raúl i Ronaldo en punta. La resta de l'equip serà l'habitual amb Samuel i Helguera a l'eix de la defensa.