La remuntada ha de començar al Bernabéu

El Mallorca, amb Okubo dubte fins a darrera hora, intentarà sorprendre el Madrid de Luxemburgo

Delibasic disputa una pilota amb Helguera durant el partit jugat la temporada passada.

TW
0

El Reial Mallorca intentarà començar amb bon peu la segona volta del campionat i fer una primera passa en l'escalada cap a la salvació al Santiago Bernabéu, un camp que, per increïble que pugui semblar, ha resultat talismà per al conjunt vermellenc en les darreres quatre temporades, en les quals s'han aconseguit tres victòries i un empat.

Tot i que l'equip de Luxemburgo és segon pel capdavant i el de Cúper ho és per la coa, es podria dir que el matx arriba en un moment de crisi per a ambdues esquadres. La vermellenca per motius classificatoris evidents i perquè acumula cinc jornades sense guanyar; i la madridista, provocada per l'eliminació de la Copa del Rei a mans del Valladolid, després de la qual es reobrí el debat referent a l'actitud demostrada pels jugadors blancs sobre el terreny de joc i la flor de Luxemburgo.

El Mallorca viatjà a Madrid amb una expedició formada per denou jugadors, ja que fins a darrera hora no se sabrà si Yoshito Okubo estarà en condicions per vestir-se de curt. El japonès arrossega molèsties al genoll dret que es causà el dia del seu debut davant el Deportivo de la Corunya a Son Moix fa dues setmanes. Per aquest motiu se li practicaran proves físiques fins poc abans de l'inici del matx, per saber si finalment es podrà comptar amb ell. El que es pot afirmar gairebé amb tota certesa és que no estarà en l'onze titular.

Héctor Cúper tornarà a introduir canvis en l'alineació respecte dels que varen jugar davant el Betis, uns per decisió tècnica i els altres obligat per les sancions o les lesions. La porteria serà defensada de nou per Miquel Àngel Moyà, mentre que la defensa serà la línia que experimentarà més variacions, ja que Cortés, per sanció, i Ramis, per lesió, són baixa. Les seves absències seran cobertes respectivament per Campano i l'italià Iuliano, que d'aquesta manera debutarà a la Lliga espanyola amb la camiseta del Mallorca.

Ballesteros i Poli completaran la rereguarda vermellenca. En el centre del camp, Pereyra i De Los Santos formaran el doble pivot, amb la qual cosa el gran perjudicat serà Farinós, qui haurà de veure l'inici del partit des de la banqueta. Les bandes seran, una vegada més, per a Jorge López, la dreta i Arango, l'esquerra. Finalment l'atac mallorquinista serà confiat a Luis García i a Romeo. Juntament amb Okubo, completen la convocatòria: Campos, Farinós, Nadal, Perera, Tuni, Delibasic i Alberto. El Mallorca, un altre pic, té molt a guanyar i poc a perdre al Bernabéu.