Cúper transmet un missatge d'optimisme

El tècnic argentí es mostra «convençut» que el Mallorca pot endur-se els tres punts de La Romareda

TW
0


Héctor Cúper intentà transmetre ahir un missatge d'optimisme hores abans de partir cap a Saragosa, on dirigirà el seu tercer partit de lliga com a entrenador vermellenc. Dos empats és el bagatge que fins al moment presenta el Mallorca d'Héctor Raúl Cúper, i que ha fet que l'equip torni a ocupar la posició de coer. No obstant això, la imatge oferida pels vermellencs ha millorat de forma radical, i això és el que anima l'entrenador argentí a confiar a endur-se els tres punts de La Romareda.

«El Saragossa és un equip en bona forma, complicat, curt, que és el que jo m'agrada veure, amb les línies molt estretes i amb bona feina», destacà ahir Cúper del seu pròxim rival. El de Chabas afegí que «Savio és avui un jugador més d'equip que abans, Villa és un futbolista molt interessant, i a més tenen algunes individualitats destacades com ara Galleti o Movilla, que es troba en un gran moment».

Cúper va incidir al llarg de la seva roda de premsa en la importància de l'aspecte anímic dels futbolistes a l'hora de treure endavant la situació per la qual travessa l'equip. «Hem de tenir antídots per a tot, per a les flors i per als atacs, perquè així és com es preparen els soldats per anar a la guerra», va remarcar un Héctor Cúper que es confessa «optimista» entorn a les possibilitats dels seus homes.

L'entrenador vermellenc va destacar així mateix la «bona resposta» observada en els futbolistes des de la seva arribada. «A l'equip se li pot anar demanant més, però no es pot fer tot a la mateixa vegada o això serà un embull descomunal. Hem d'anar poc a poc, tot i que sabem que les nostres urgències són a curt termini».

Cúper va reiterar que veu bé el seu equip «en línies generals». «En tot cas, si hi ha cansament és perquè l'equip corre malament, o perquè no té la pilota, però es troben bé, i encara que fos al revés pens que tampoc ho diria», va concloure un sincerat Héctor Cúper que ho va justificar en la necessitat de «transmetre la màxima confiança en els futbolistes per reforçar la seva moral en un moment delicat com aquest».

Per últim, i qüestionat entorn al Barça-Madrid d'aquest vespre, l'entrenador del Reial Mallorca va confessar que «ni m'enrecordava» que es jugava aquest cap de setmana, però reconegué que si pot ho mirarà. Això sí, no volgué donar un favorit ni apostar per un resultat.