El pilot madrileny va apuntar també que els canvis produïts en el Mundial de ral·lis en els darrers anys ha influït a l'hora de prendre aquesta decisió, perquè no està d'acord amb ells i considera que són perjudicials per a la competició.
Sáinz en finalitzar la passada campanya va manifestar que aquesta anava a ser la seva última temporada amb l'excepció que en podria seguir una altra més en funció dels resultats, però finalment el fet que s'hagi mantingut un calendari tan llarg amb setze curses li ha fet decantar-se per retirar-se. El madrileny, això no obstant, està realitzant una acceptable temporada en aquest 2004, en què ha obtingut el rècord absolut de victòries.
A uns mesos de complir 43 anys el pròxim abril, Sainz ha col·laborat en el segon mundial de marques per a Citroën, el pilot del qual Sebastien Loeb va assegurar el títol mundial a Ajaccio diumenge, i té l'oportunitat de tornar a figurar dues vegades més al pòdium a les dues proves que queden del campionat.
El Ral·li d'Espanya, Catalunya-Costa Brava, a finals d'octubre, i el d'Austràlia el novembre posaran el teló al present mundial, en el qual el madrileny és quart amb 67 punts, a dos de l'estonià Markko Martin (Ford Focus). Ambdós figuren darrere del noruec Petter Solberg (Subaru Impreza) que suma 78 punts.
Aquests resultats, amb un únic abandonament a la prova inicial de Montecarlo, i la possibilitat que els equips disposin de tres cotxes en el pròxim campionat no han impedit que Sainz, que va debutar en el Mundial el 1987, hagi dit adéu després de desset anys, en els quals ha estat campió del món en 1990 i 1992, i quatre vegades subcampió.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.