David Cal obté el primer or en piragüisme
El remador gallec va fer campió olímpic de C-1 sobre 1.000 metres, el major èxit d'un participant estatal
L'esportista gallec David Cal saluda des del podi amb la medalla d'or al coll.
Atenes28/08/04 0:00
El gallec David Cal es va proclamar ahir campió olímpic de C-1 sobre 1.000 metres i va aconseguir la primera medalla d'or i la cinquena en el còmput total del piragüisme espanyol als Jocs Olímpics, en la primera de les dues jornades de finals, en la qual el K-4 500 femení va ser cinquè i el C-2 masculí, setè.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- Sebastià Taltavull: «La despesa en armament es podria dedicar a acabar amb la fam al món»
- Ja es pot comprar la camiseta de les seleccions de futbol de les Illes Balears
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.