El Reial Mallorca afronta avui el seu partit més important de la temporada amb l'objectiu de no deixar fugir cap punt de Son Moix, davant d'un Màlaga que vol esprémer les seves opcions de disputar l'any vinent la Copa de la UEFA.
El conjunt de Luis Aragonés necessita una victòria que li permetria sumar 42 punts i assegurar-se gairebé la permanència a falta de tres jornades en les quals haurà de visitar el Santiago Bernabéu i Balaídos i rebre la visita de l'Espanyol. Tres partits que, en el cas de no puntuar avui i depenent del que facin els altres equips implicats en la lluita per eludir el descens, podrien convertir-se en autèntics drames.
En la roda de premsa setmanal, el tècnic madrileny no dubtà a qualificar el matx d'avui de «final de Copa d'Europa». Segons pareix, el Savi d'Hortaleza només introduirà dos canvis en l'onze titular respecte de l'equip que aconseguí la victòria a l'estadi José Zorrilla davant el Valladolid. Un d'obligat per la sanció d'un partit a Poli per acumulació de targetes, i l'altre per la lesió dePetete Correa, que pateix una distensió de genoll i sembla que serà baixa fins a final de temporada.
D'aquesta manera, el Mallorca jugarà amb Leo Franco a la porteria, amb una defensa de quatre formada pels centrals Niño i Lussenhoff amb Cortés per la banda dreta i Edu Moya per l'esquerra. A mitjan camp, Pereyra i Marcos formaran el doble pivot i seran acompanyats per Finidi i per Campano com a extrems. Per acabar, l'atac tornarà a estar en mans del montenegrí Andrija Delibasic i del camerunès Samuel Etoo, flamant Pilota d'Or del futbol africà.
Després de les dues darreres ensopegades a Palma davant la Reial Societat i el Vila-real, el conjunt vermellenc lluitarà per donar una alegria a la seva afició i intentarà sumar tres punts que el deixarien amb un peu i mig a Primera Divisió. Els jugadors són conscients de la importància d'aquest enfrontament i han treballat amb intensitat tota la setmana -fins i tot renunciant a un dia de descans- per preparar-se.
Aragonés no es refia del rival, que es troba a només un punt de les places europees, i avisa que «el Màlaga és un equip molt complicat, sobretot en dos aspectes del seu joc d'atac: d'una banda, fa un futbol molt directe i, de l'altra, té un gran domini de les jugades d'estratègia». L'afició tornarà a estar a l'altura de les circumstàncies i l'estadi de Son Moix presentarà un ambient de gala. El caliu del públic és, en aquesta ocasió, més necessari que mai.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.