El Valladolid pot condemnar el Mallorca

La victòria de l'Espanyol fa que els illencs comencin el partit en posicions de descens a Segona Divisió

El Mallorca necessita puntuar avui a Zorrilla per no complicar-se més el futur.

TW
0


El Reial Mallorca afronta avui (estadi Nuevo José Zorrilla, 17.30 hores, PPV) un partit essencial per conèixer les seves aspiracions de conservar un any més la màxima categoria. El quadre vermellenc no es pot permetre el luxe de tornar amb les mans buides de Pucela, perquè el Celta i l'Espanyol vénen espitjant i són els rivals a les dues últimes jornades del campionat. La derrota contra el Vila-real, amb el penal fallat de Samuel Etoo en l'últim minut, va fer molt de mal en el vestuari, però, segons Luis Aragonés, tots els futbolistes, inclòs el camerunès, ja estan «recuperats» i amb la intenció de sumar avui els tres punts contra un conjunt en decadència en les darreres jornades.

Gonzalo Colsa ha tornat a ser, per tercera setmana consecutiva, el gran absent en la convocatòria illenca, mentre que Txomin Nagore i Arnold Bruggink tampoc no han viatjat amb l'equip. Els seus llocs han estat ocupats per Miquel Àngel Nadal i George Finidi. El migcampista nigerià, recuperat ja del procés víric que li impedí jugar contra el Vila-real, podria tornar a l'equip titular en substitució d'Alejandro Campano. Mentrestant, el manacorí ja s'ha recuperat de la seva lesió, tot i que aquesta setmana comentà en roda de premsa que no era fàcil tornar a agafar el ritme dels companys. Potser per aquest motiu, Nadal esperarà la seva oportunitat segut a la banqueta.

La resta de l'equip no presentarà grans novetats, tot i que encara es manté qualque dubte, com és el cas de la parella atacant de Samuel Etoo. Després de dues jornades seguides marcant, Jesús Perera no va estar massa encertat davant la porteria de Pepe Reina i demà podria deixar el seu lloc a Andrija Delibasic.

El conjunt estarà format per Leo Franco com a porter; David Cortés, Fernando Niño, Federico Lussenhoff i Poli a la línia defensiva; amb un doble pivot que tornaran a ocupar Gullermo Pereyra i Marcos Martín. Finidi se situarà a la banda dreta de l'atac, mentre que Fernando Correa o bé Nené seran els encarregats de crear perill per l'esquerra i assortir de pilotes Etoo i Delibasic.

S'espera un gran ambient a l'estadi de Zorrilla, que podria registrar un ple històric, el segon de la seva història, després del que es va produir el dia de la seva inauguració pel mundial de futbol Espanya 82.