2-0: Moyà i Ferrero, embalats
Carles Moyà i Juan Carlos Ferrero s'imposen als seus respectius rivals i deixen l'eliminatòria en franquícia per al combinat espanyol (2-0)
L'equip espanyol ja té un peu i mig en les semifinals de la Copa Davis, després d'endur-se ahir els dos primers punts de l'eliminatòria gràcies a les victòries de Carles Moyà i de Juan Carlos Ferrero. Els dos tennistes resolgueren els seus compromisos amb contundents victòries per tres sets a zero davant Martin Verkerk i Raemond Sluiter respectivament, i avui la parella de dobles, que formaran el català Tommy Robredo i el manacorí Rafel Nadal, podrien deixar definitivament sentenciats aquests quarts de final.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- Sebastià Taltavull: «La despesa en armament es podria dedicar a acabar amb la fam al món»
- Jornades Anarcosindicalistes a Palma
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.