Jorge Lorenzo ja prepara un any que pot ser el de la seva consagració en el món dels 125 cc. La temporada passada el pilot mallorquí va cridar l'atenció de tothom debutant amb setze anys acabats de fer en el circuit internacional. I ara Jorge Lorenzo es prepara per a l'assalt a un Campionat del Món que comença a Sud-àfrica el pròxim 17 d'abril i que té en l'equip de Derbi Cajamadrid una de les seves atraccions principals.
-Molt bé, m'hi han posat un txassís nou i de moment tenc bones sensacions, però es tracta d'una moto artesanal i s'hi ha d'anar fent feina. Perquè la cosa certa és que de moment li falta motor respecte d'Aprillia i Honda.
-Bé, la cosa certa és que hem d'anar millorant a poc a poc. Amb el motor que tenc ara puc guanyar curses, però partesc en inferioritat de condicions. Aquesta és la veritat.
-No, perquè jo tenc confiança en mi mateix, que és el més important. És clar que es tracta d'una categoria ben complicada, però jo no vull renunciar a res i lluitarem pel Mundial mentre sigui possible. Aquest és ja el meu tercer any a Derbi i pens que he adquirit tant l'experiència com la maduresa necessàries per rendir a un nivell alt.
-Molt bé: tenim un bon conjunt i el suport de Cajamadrid ens ha permès tenir el millor possible, o almenys un dels millors equips de 125 cc. Quant al fet de ser-ne el primer pilot, sí que ho som, però ho he de demostrar perquè demà ho pot ser un altre. A més, hi ha 36 pilots més i en realitat només n'ha de sortir un, de número u.
-Sense cap dubte, es tracta d'un dels tècnics millors del món i ens ha reforçat molt perquè, a més, ha suposat una gran dosi d'il·lusió per a tots els pilots.
Ahir i avui pren part en els entrenaments oficials de l'Associació d'Equips al circuit català, mentre que el cap de setmana continuarà provant la seva moto al circuit de Jerez. La seva escuderia, en la qual Jorge Lorenzo compartirà protagonisme amb el valencià Àngel Rodríguez, més conegut com a Rodri, es va presentar de manera oficial dilluns a la Fundació Joan Miró de Barcelona.
A un mes escàs del començament del Mundial, el mallorquí es mostra molt optimista i confia en les seves possibilitats. Així, ja no mira amb el mateix recel que fa uns mesos tot aquest «trull» en què s'ha ficat i al qual, segons el seu parer, «no ens queda més remei que adaptar-nos».
-Com us heu sentit damunt la moto aquests primers dies?-Creis, per tant, que partiu en inferioritat de condicions?
-Moltes mirades s'orientaran de cap a vós ja en la primera correguda. Aquesta pressió, que no teníeu fa un any, us pot perjudicar?-Com a primer pilot del Cajamadrid, com veis el vostre equip?-El fitxatge de Luigi Dall'Igna suposa un salt qualitatiu per a vosaltres?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.