A Inca ja es respira ambient de derbi

El pavelló inquer presentarà una gran entrada per acollir el duel entre el Drac i el Menorca Bàsquet

TW
0

El pavelló municipal d'Inca es prepara per acollir una nova festa del bàsquet balear amb la disputa del derbi entre els dos millors equips de l'Arxipèlag, el Drac Inca i el Coinga Menorca Bàsquet. Es preveu que les graderies de la pista inquera estiguin plenes de gom a gom, malgrat que tothom haurà de passar per taquilla, ja que l'esquadra del Raiguer aprofitarà el matx per celebrar el dia del club, en el qual esperen recaptar uns 6.000 euros.

L'extraordinari moment de forma del Menorca Bàsquet -segon a la Lliga- i la solidesa que ha demostrat a la seva pista el Drac Inca durant la segona volta permeten diagnosticar un matx vibrant i que reuneix tots els al·licients per fer gaudir els aficionats d'aquest esport.

En la primera volta, maonesos i inquers oferiren un dels derbis més emocionants dels últims anys, que es resolgué a favor dels primers per 94-92. Chris Moss amb 20 punts i Bulfoni amb 22 foren els màxims anotadors del Menorca i el Drac Inca, respectivament, en aquell partit.

Actualment l'esquadra menorquina lluita per aconseguir la millor classificació possible de cara a afrontar la seva més que segura participació en el play-off d'ascens, mentre que el Drac Inca lluita amb vuit equips més per evitar la lligueta de descens, però gairebé sempre s'ha demostrat que el derbi entre aquests dos equips és un partit diferent i és força complicat col·locar l'etiqueta de favorit a algun d'ells. La cada cop més arrelada rivalitat entre els dos representants balears a la LEB suposa una motivació extra per als jugadors i per a les aficions.

Diumenge s'espera que uns 50 seguidors del Coinga es desplacin a Inca amb el seu equip, però no es descarta que també presenciïn el partit nombrosos menorquins que resideixen a Mallorca. Guanyi qui guanyi, serà una festa.