L'Inca vol repetir triomf a Gijón

Els jugadors del Drac cerquen escapar dels darrers llocs de la taula

TW
0

El Drac Inca necessita urgent un triomf a fora per mantenir una petita renda sobre els equips perseguidors que lluiten per escapar de la zona de perill. Els homes de Xavi Sastre s'enfronten avui al conjunt local Calefacciones Farho, a les 19 hores, en el Palau d'Esports de Gijón, amb arbitratge del canari Afonso i el gallec Cortés Rey.

Els inquers han guanyat els darrers partits disputats en el Palau d'Esports, però han encaixat derrotes en els seus desplaçaments. El club des Raiguer està a només un punt dels equips que poden entrar en els «play-off» de descens i a dos del descens directa que continua ocupant el cinc català Aracena-Ponts.

Els homes de Xavi Sastre disputaran l'enfrontament pendents dels resultats, sobretot, dels següents emparellaments: Lleó Caja Espanya-Club Ourense; Ciudad de Huelva-Los Barrios; Aracena Ponts-CAI Saragossa, Pasència-Tarragona i Algesires Cepsa-Càntabria Lobos.

El Garho Gijón, entrenat pel gallèc Moncho Fernández, va caure en la darrera a Tarragona per 82-72, jugant amb el segünet cinc inicial: Xavi Vallmajó, de base, l'exMenorca Josep Pacreu, d'escorta, José Maria Panadero, d'aler, amb el pívots nord-americans Jared B. Prickett i Tom Wideman que arriba a jugar en l'NBA amb els Golden State Warriors i els Atlanta Hawks. Els altres jugadors, Ortega, Àlvarez, Blanco i Suárez, només entren a la pista per donar descans als titulars.

L'equip mallorquí cercarà el triomf per afrontar la darrera part de la Lliga regular amb més tranquil·litat i allunyar-se un poc més dels darrers llocs de la classificació. La temporada anterior s'imposà el club des Raiguer a Gijón per 79-88. Falta ara repetir.